Thomsons continuă să își extindă activitatea și echipa din Cluj-Napoca (P)

Thomsons Online Benefits a inaugurat noul sediu din Cluj-Napoca, în clădirea The Office. Furnizorul de software a anunțat că va face noi angajări pentru echipa sa din centrul de excelență de la Cluj.  După șase ani de activitate pe plan local, reconfirmă astfel interesul de a continua investiția în centrul său tehnologic și de operațiuni din România. Reprezentanții companiei au anunțat că vor angaja 70 de persoane pentru echipa din Cluj.

Ambasadorul Marii Britanii, Paul Brummell, partenerii locali și reprezentanți ai universităților și organizațiilor IT clujene au petrecut o zi împreună cu echipa din Cluj și au aflat detalii despre planurile de viitor ale Thomsons de la Chris Bruce, co-founder și managing director, și de la Stephen Read, CEO.

Clujul a devenit un important centru de excelență pentru compania britanică Thomsons, atât în privința serviciilor de dezvoltare software (prin investiții continue în propriul produs software), cât și a calității ridicate a serviciilor oferite către clienți.

Planurile de viitor includ mărirea echipei din Cluj și dezvoltarea de noi servicii pentru clienți.

Investiția noastră în România este un element important al strategiei business-ului nostru și ne propunem să avem 300 de angajați până la finalul anului curent și mult mai mulți până la sfârșitul 2019. Ne aflăm într-un moment în care rolurile noastre din Cluj devin din ce în ce mai complexe, pe latura tehnică, de business și de leadership. Clujul este sediul pentru care am planificat cele mai mari investiții în perioada următoare. Simțim schimbări relevante în nivelul și calitatea ofertelor de clădiri de birouri și de infrastructură, a transportului și a facilităților oferite de Cluj-Napoca, ceea ce îl face un oraș atractiv pentru oamenii noștri, a declarat Abdel Azzam, general manager al biroului Thomsons din Cluj-Napoca.

Cu peste 2 milioane de utilizatori la nivel global și disponibil în peste 30 de limbi, Darwin™, software-ul creat de Thomsons, este în prezent platforma online de beneficii pentru angajați, numărul 1 din lume. Funcționalitățile Darwin™ ajută departamentele de resurse umane să asigure personalizarea, implementarea și administrarea pachetelor de beneficii pentru angajați, pentru unele dintre companiile cele mai inovatoare din lume, precum Samsung, BP, Cisco, Sage și Bristol-Myers Squibb.

Am ales să continuăm investiția noastră în Cluj fiind continuu impresionați de colegii noștri de aici, care, prin pasiunea, experiența și profesionalismul lor, contribuie zi de zi la dezvoltarea și implementarea strategiei companiei noastre. Fiind o companie IT, de produs, accentul cade pe calitatea produsului nostru, Darwin™, și pe experiența unică, personalizată, pe care colegii din Cluj o oferă clienților noștri. Ca și parte a strategiei noastre globale, ne dorim să continuăm să revoluționăm industria de beneficii pentru angajați, și anume “Change Benefits. For Good”. Credem cu tărie că, îmbinând tehnologia Darwin™ cu experiența noastră în industria de beneficii, îi ajutăm pe clienții noștri să aibă un impact real în îmbunătățirea calității vieții angajaților lor, a declarat Stephen Read, CEO-ul companiei Thomsons Online Benefits.

Cum schimbă pachetele de beneficii viețile angajaților…

Chris Bruce, unul dintre cei doi fondatori ai companiei, reaccentuează impactul beneficiilor asupra vieții angajaților, dar și asupra companiilor:

Înțelegem importanța beneficiilor acordate angajaților, atât în viața profesională cât și în cea personală. Ne asumăm această responsabilitate și suntem pregătiți să ne asigurăm că serviciile pe care le oferim și tehnologia pe care o dezvoltăm pot ajuta orice persoană în momentele-cheie din viață, pot să o susțină în a face alegerile potrivite asupra beneficiilor de care dispune. Aceste momente despre care vorbim sunt bune sau rele, de la nașterea unui copil, la promovare, la căsătorie și până la stres, un potențial accident sau o problemă de sănătate. Beneficiile oferite de angajatori au puterea de a susține aceste situații reale prin oferirea unor soluții inteligente, proactive și de foarte mare impact. Suntem convinși și încântați că avem un rol în schimbarea a tot ce înseamnă beneficii în lume, a spus Chris Bruce.

Clujul găzduiește centrul tehnologic și de operațiuni Thomsons din România, cu principalele arii de business: tehnologia revoluționară, excelența în servicii pentru clienți și expertiza în beneficii, puse în valoare de angajați curajoși, ambițioși și pasionați de tehnologie.

Avem facilitățile potrivite de a recruta și a recompensa cei mai potriviți oameni de pe piața clujeană și suntem recunoscători pentru talentul, pasiunea și ambiția pe care le găsim aici. Ne diferențiem pe piața locală prin pachetele de beneficii special gândite și complet adaptabile la nevoile fiecărui angajat, ceea ce completează viziunea noastră de a ne susține oamenii în momentele speciale din viața lor. Cultura noastră deschisă, incluzivă și prietenoasă e condusă în mod natural de către oamenii noștri din Cluj, iar ei, la rândul lor, transmit valorile companiei în comunitatea clujeană, prin inițiative de responsabilitate socială, explică Joanna Bean, head of people în cadrul Thomsons.

Thomsons a deschis primul birou în Cluj-Napoca în primăvara anului 2012, iar datorită talentului și profesionalismului întâlnit pe piața clujeană, echipa a crescut în mod constant până la 230 de angajați în prezent. 

Compania a fost fondată în 2000 la Londra de Michael Whitfield și Chris Bruce și are birouri în Marea Britanie, România, Singapore și în Statele Unite. Platforma Darwin™, creată de Thomsons și câștigătoare a numeroase premii, este lider global pentru administrarea automatizată a pachetelor de beneficii pentru angajați. Cu peste 2 milioane de beneficiari, Darwin™ îi conectează pe angajați cu pachetele lor de beneficii în peste 90 de țări și 30 de limbi. Prin folosirea combinațiilor potrivite, Darwin™ oferă soluții personalizate pentru a răspunde unei mari varietăți de nevoi de beneficii, recunoaștere și recompensare, precum motivarea angajaților, managementul riscului, controlul costurilor și administrarea eficientă a pachetelor de beneficii. Capacitatea sa de a se dezvolta continuu și de a răspunde nevoilor în schimbare a forței de muncă l-a transformat în furnizorul ales de primele 8 dintre 10 cele mai importante companii de tehnologie din lume.

Thomsons a primit 109 premii în sectorul său de activitate, printre care prestigioasa Medalie de aur din partea Brandon Hall Group pentru Best Advance in Rewards and Recognition Technology în 2015. Cel mai recent premiu este Most Effective Use of Benefits Technology oferit la Employee Benefits Awards 2017 pentru activitatea noastră la Bristol-Myers Squibb. Mercer și Thomsons combină consultanța de top și intermedierea cu tehnologia inovativă, transformând modul în care pachetele de beneficii pentru angajați sunt prezentate, comunicate și administrate.