612 afișări

(P) Spendeo by Edenred aduce administrarea cheltuielilor profesionale în era digitală

forumEdenred, liderul mondial și național în domeniul cardurilor și tichetelor preplătite pentru companii, a lansat o nouă linie de business în România, cu soluția de Expense Management Spendeo by Edenred – prima soluție integrată pentru managementul digital al cheltuielilor de afaceri.

Spendeo se bazează pe carduri preplătite pentru angajați, care pot fi utilizate pentru plăți naționale și internaționale în rețeaua MasterCard, integrate cu o platformă online pentru administrarea cheltuielilor şi cu o aplicaţie mobilă pentru utilizatori. Soluția se adresează companiilor care doresc să elimine procesarea manuală a deconturilor, să simplifice fluxul de aprobare a cererilor de fonduri și să îmbunătățească controlul asupra cheltuielilor efectuate de angajați.

Lansarea Spendeo în România a avut loc într-o conferință organizată la Novotel Bucharest City Center, unde au participat directori financiari și specialiști în contabilitate și resurse umane.ceva

Spendeo by Edenred – cum funcţionează

Inovația adusă de Spendeo este integrarea tuturor aspectelor care intervin în administrarea cheltuielilor profesionale: platforma online pentru transferul fondurilor către angajați, pentru efectuarea deconturilor și raportărilor contabile și financiare, împreună cu carduri preplătite pentru angajați și cu aplicația mobilă prin care aceștia își pot gestiona cheltuielile și deconturile. Astfel, soluţia Spendeo by Edenred aduce control îmbunătățit şi economii pentru companii.

„Soluția Spendeo by Edenred a fost deja lansată cu succes în Franţa, Italia, Polonia şi ceva2Spania. Grupul Edenred are peste 20 de ani de experienţă în soluții de Expense Management pentru piaţa B2B şi ne dorim să sprijinim și companiile din România oferindu-le noi soluţii pentru administrarea cheltuielilor de afaceri”, a declarat Vianney DU PARC, Director General al Edenred Romania.

Platforma online poate fi integrată cu programele informatice financiare ale companiilor şi permite aprobarea cheltuielilor, administrarea cardurilor şi a deconturilor. Pe scurt, companiile care utilizează această platformă online pot face transferuri instant de fonduri către cardurile angajaţilor, dar pot şi să comande carduri noi sau să aloce cardurile existente către alți utilizatori. De asemenea, platforma le permite angajatorilor să stabilească diverse restricţii in utilizarea cardurilor, spre exemplu limitarea utilizării acestora la anumiţi comercianţi, la bancomat sau în cadrul unor anumite intervale orare.

Cardul Spendeo este un card de plată preplătit, utilizabil în cea mai mare rețea de comercianți acceptanți în România şi la nivel internațional, este securizat cu cip şi cod PIN şi permite plăţi contactless. Angajaţii pot utiliza cardurile pentru a plăti cheltuielile de afaceri, cum ar fi mese de protocol, transport, cazare, dar şi cheltuieli de întreţinere a maşinilor de companie sau achiziţii de software. Aplicaţia mobilă Spendeo permite utilizatorilor cardurilor pentru a efectua diverse acţiuni precum verificarea soldului, solicitarea de fonduri sau crearea deconturilor, blocarea cardului sau reamintirea PIN-ului. In plus, angajaţii care folosesc carduri Spendeo pot transmite prin aplicația mobilă imagini scanate ale chitanţelor sau facturilor, simplificând procedurile de verificare în departamentele financiare.

„Vrem să sprijinim companiile din România în drumul lor spre digitalizare şi furnizăm soluţii personalizate la nevoile acestora. Spendeo by Edenred este o soluţie simplă pentru companiile care caută căi de a-şi îmbunătăţi controlul asupra cheltuielilor şi vor să câştige economii de costuri. Soluţia Spendeo aduce un control mai bun şi o optimizare a cheltuielilor efectuate de angajaţi. În plus, companiile pot opta pentru integrarea platformei cu soluţiile de ERP şi Payroll existente, fără alte investiţii în infrastructura IT”– Iulian Alexe, Business Development şi Expense Management Director la Edenred România.

Pe plan internaţional, Edenred are o experiență de peste 20 de ani în dezvoltarea soluțiilor pentru cheltuieli profesionale, iar divizia de Expense Management reprezintă 16% din volumul emis la nivel de grup.

Cu un volum emis de peste 18.3 miliarde de euro la nivel mondial, Edenred este cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru companii atât în România, cât și la nivel internațional.

În România, peste 35.000 de companii acordă tichete si carduri de masă Ticket Restaurant®, tichete și carduri cadou și alte tipuri de tichete emise de Edenred, către peste 1 milion de angajați și colaboratori.