OTP Smart Start – Partenerul IMM-urilor din România (P)

small-business1[1]

Construirea şi dezvoltarea unei afaceri se bazează pe asigurarea profitabilității acesteia. În permanență trebuie să consolidezi performanțele obținute, să identifici elemente care trebuie schimbate şi să analizezi noi oportunități prin care poți rămâne competitiv pentru nişa din care faci parte.
O importantă parte din acest proces este şi reevaluarea partenerilor tăi pentru că nivelul serviciilor şi produselor acestora devine barometru pentru calitatea şi profitabilitatea afacerii tale.
Unul dintre cei mai importanți parteneri cu care lucrezi – pe lângă contabil, avocat, expert şi furnizorul de cafea – este banca.Serviciile acesteia trebuie să îți uşureze munca, să-ți optimizeze costurile şi să elimine riscurile folosirii cash-ului ca metodă de plată sau încasare. Cu alte cuvinte, banca trebuie să lucreze pentru tine.
De multe ori nu suntem atenți la aşa-zisele costuri mici, însă cheia profitului stă tocmai în aceste mici detalii. Vă amintiți de celebrul exemplu al American Airlines care a decis în 1987 să elimine o singură măslină din salata oferită clienților de la clasa I, obținând astfel economii de cca 40.000 USD anual?
Să presupunem că încasarea banilor de la clienți costă 5 RON. Dacă am calcula 20 încasări lunar cu o valoare medie de 500 RON, rezultă un cost de 100 RON la un total de 10.000 RON (adică un comision de 1%). Într-un an se strâng 1200 RON plătiți băncii doar pentru a încasa banii pe munca ta. Dacă lucrezi cu o marjă de profit de 10%, însă plăteşti băncii 1% din încasări, tocmai ți-ai redus cu 10% succesul muncii tale.
Dar dacă faci plăți pentru diferite achiziții sau furnizori care te costă tot 5 RON pe tranzacție? Atunci vorbim despre un cost total anual de 2400 RON. Gândeşte-te câte lucruri ai fi putut face cu 2400 RON.
Când ai calculat ultima oară cat te costa serviciile băncii cu care lucrezi? Ai în ea un partener care te susține şi care îți minimizează timpul pierdut la cozi sau în trafic oferindu-ți acces online la conturile firmei tale? Poți face plăți sau achiziții online, în țară sau în străinătate, să supraveghezi încasările sau să trimiți rapoartele contului bancar contabilului, fără să te deplasezi la bancă?
OTP Bank îți propune, prin pachetul Smart Start (cont, card, internet banking şi servicii gratuite pentru 10 RON/lună), un nou tip de parteneriat adaptat noilor realități si bazat pe Rapiditate şi Comision Zero pentru:

• Administrare (număr nelimitat de conturi);
• Abonament OTPdirekt;
• Încasări în conturile curente;
• Plăți intrabancare în RON (prin OTPdirekt – Internet Banking, Smart Bank, Call Center);
• Ordine de plată interbancare în RON (prin OTPdirekt – Internet Banking & Smart Bank; gratuite în primele 6 luni);
• Card Visa Business – emitere şi administrare în primele 12 luni.

Intră pe www.smartimm.ro şi, în doar 30 de minute şi 3 paşi, ai deschis contul firmei tale.
Cu OTP Smart Start este foarte uşor să deschizi online contul şi să rezolvi toate detaliile cu un minim de efort şi fără să pierzi din timpul tău prețios.
1. Completează formularul pe SmartIMM.ro cât timp îți comanzi cafeaua;
2. Discută cu operatorul cât timp îți savurezi cafeaua;
3. Ajungi la bancă în drum spre business-ul tău, semneaza actele şi noul cont este al tău.
Acum poți salva timp şi bani cu fiecare tranzacție făcută prin noul tău Partener.
De ce să mai pierzi timp şi bani? Aplică acum şi bucură-te de avantajele OTP Smart Start!